محل لوگو

4 روش برای خنک سازی منزل، اتاق یا دفتر کار بدون پنجره


کمبود پنجره در یک اتاق مشخص نه تنها می تواند منجر به ایجاد فضای ناخوشایند و ناراحت کننده شود بلکه می تواند رشد کپک و کپک را نیز ترغیب کند. خبر خوب این است که چند روش ساده و موثر برای خنک سازی یک اتاق بدون پنجره وجود دارد .

پنکه سقفی نصب کنید.
پنکه های سقفی با یک راه حل آسان و مقرون به صرفه می توانند با جابجایی هوا به اتاق بدون پنجره کمک کنند تا برای سرنشینان خود احساس خنک تری کند. وقتی داخل یک اتاق گرم هستید ، یک راکد حرارتی در اطراف بدن ایجاد می شود ، اما هوای گردش شده توسط فن سقفی به از بین بردن این لایه کمک می کند تا بدن بتواند از شر گرما خلاص شود ، بنابراین احساس خنک شدن و راحتی بیشتری می کند.

چراغ ها و لوازم خانگی را خاموش کنید.
این کار را هنگامی انجام می دهید که از آنها و در گرمترین قسمت روز استفاده نمی کنید. خاموش کردن چراغ ها و لوازم خانگی به این معنی است که آنها گرما تولید نمی کنند و باعث افزایش بیشتر درجه حرارت اتاق می شوند. این امر همچنین به حداقل رساندن هزینه های انرژی کمک خواهد کرد.

یک تهویه هوا از طریق دیوار را در نظر بگیرید.
این نوع AC دقیقاً مانند یک واحد پنجره کار می کند ، فقط از دیواره خارجی خارج می شود. یک واحد AC از طریق دیوار معمولاً مقرون به صرفه تر و کارآمدتر از سیستم تهویه مطبوع مرکزی است. قبل از تهیه ، حتماً با یک متخصص تعمیر و نصب و راه اندازی تهویه مطبوع مانند مشورت کنید تا مشخص شود این گزینه برای شما مناسب است.

یک سیستم تهویه هوا بدون کانال نصب کنید.
این ممکن است بهترین گزینه شما باشد. یک AC بدون کانال تمام راحتی و مزایای یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی را فراهم می کند - فقط بدون شبکه پیچیده مجاری که با سیستم دوم ارائه می شود. در عوض ، از لوله مبرد و سیم کشی برق برای اتصال واحد داخلی به واحد خارجی استفاده می شود. برای اطمینان از اینکه کار به درستی انجام شده است ، برای نصب AC بدون مجرای خود به یک متخصص تهویه مطبوع مانند مراجعه کنید.

  انتشار : ۹ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما